Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 121 · Next page · Last page
(1 edit)

Yo, If chu wanna play on chromebook then its pretty simple.

1. Enable Linux Beta Mode ( duh )

2.Go into terminal and type chmod 777 ( executable file .64 file etc )

3 type ./( executable file .64 file etc ) 

this is simple not all files work and yeah. play fun games if ya want.

thanks made a account just for this

~Peace Dani is best btw

(-1)

pls put them on steam

(+1)

Please make this game on android

Dude this game is awesome!

Karlson and off the sticks and off the balls and fair n square and triangle game and Karlson 2d and tree team good B)

hello

this game cool

i was about to make a game where your a cube and shoot red cubes and save blue cubes.... but i have 2 reasons to not make it
1- i dont freakin know how to script and make a game in unity so i have it for no reason
2- you already got the idea and made this gam

but maybe i will make i

how do i download?

(+1)

scroll own and click the "Download" button

(1 edit)

I use linux (mint 17.2 Rafaela) and it wont work. So I downloaded it fine, I went into files and there was no option to unzip, so I extracted it (I hope That extracting was the right thing to do) but when I tried opening the file labeled

'fairnsquare.x86_64' it would not open right, when I tried to open it it just opened application finder and I couldn't find the game, Can someone help/guide me about how to get the game working?

idk but i think it's just the latest version of linux not custom versions but idk since i don't have a linux and i don't own this game

Ok, I’ll see about getting the newest! Thanks!

owo

i have linux but still cant fucking play

(+1)

depends on what linux]

which one? I have linux mint 17.2 rafaela, will it work for me?

(+1)

i dont know it didnt work in mine byt nothing does.I have a pixelbook and i have no ide what type of linux it runs,it is posible to run almost anything with a few commands wich wont work for me

Thanks anyway!

nice game dani (:

Very good..

Downloaded it

WOW! I am your fan in youtube and you are on ITCH IO?! YES!

That's literally what he does on youtube

first time played it got 5700

 score

The blur colors make the game so cool and can you make a new enemy like minigun enemy? 

  • Go to you project
  • Edit the game
  • put  the new minigun enemy

have to say thats an impressive game for only having 2 days

TO ALL MILK DRINKERS


You don't need separate programs to extract .ZIP, just right click the file and click "extract all". (If ur on win10)

My first Itch.io game! It's great!

(-2)

Wow nice game. I think I will make one similar 🤔🤔

(-1)

the first time i play the my high score is 950 

I don't see the zip file

(-2)

pls stop putting it on zip! i am ppor and cant afford zips pass or wf's HELP PLS

(+2)

Can't afford zip pass? Dude. It's free to open zip files.

Just download.. winrar.

Winrar has a "free trial" but it just asks you after the trial to buy it. Does not even force you.

No restrictions.

Deleted 119 days ago
Deleted 119 days ago
(-1)
100  25 hp record sword tripple jump and speed
(1 edit)

downloaded 32 bit it doesn't have the program just the files

edit:nvm it just didnt unzip properly

(-1)
I Finally Beat it i think so
(-1)
HOW ABOUT NOW CAN ANYONE BEAT IT?

i cuold but i cant uze zip!

Oof

(-2)

This game needs to be on mobile

(1 edit)

Yeah we need to experience the game you made in pc

(-2)

poop

What?

i dont have fairnsquare.exe

When will you make it for mobile

(2 edits)

i hate my chrome book it can do nothing for downloads and dani try to do a game in 2 hour and 5 seconds

when I double click fairnsquare.exe I'm told UnityPlayer.dll can not be found even though I can see it in the same map. HELP???

(+6)(-4)

creeper

(+2)(-1)

aw man

(+2)(-1)

So we back in the mine 

(+1)(-1)

got a pickaxe swinging from side to side 

(-1)

side side to side

(-1)

this task a gruelin one

(+1)

Make it for mobile

Like the shoot for a joy stick and another to move

Could you please make the game available for 32bit?

(-1)

please make it for Android

how do i play on mac

Viewing most recent comments 1 to 40 of 121 · Next page · Last page