Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 44 to 83 of 140 · Next page · Previous page · First page · Last page

o_0

(1 edit)

Can this game play version mod apk, Play on Android device?

(+1)

Pretty good for such a, "bad game" :)

(+1)

good game brah i watc vids an cool eeee i subbed btw

(+1)

Pretty good game. wish there was a windowed mode, htf am i meant to play this in class?

(+1)
Dani I can't move. I had to shut down the game. Why
(1 edit) (+1)

"BULLET RAIN" for 100mil? Nice game btw. 420/69!


(+3)(-1)

can you make an option to not do fullscreen? one of the primary reasons i don't play baldi's basics is because there's no option.

(+3)(-1)

Why you don't make a VR game? Or you cant do that?

(-1)

LOL, He Can't Actually Do It

(1 edit)

Well if he doesn't have a vr headset he can't.

(+2)(-1)

Good game, but can u make a VR game? or u cant?

saw part of vid

(+9)

cool but you can you make a VR game? or u cant?

(+1)(-1)

This game is so f**king good

(+3)

Hi dani ( and blackthor prod ), I was just wondering.....

Can U make a game in 20 minutes, ore even 30 secs? Bet U can't...

(+1)

Dani, Oh Dani. You got it wrong, It's Good Game... Dreadful Graphics.

Anything Dani made cant be bad. right?

For a bad game, this is excellent!

(+6)

Ty for this game is sooo bad, 5/5

it works for me

(1 edit) (+1)

Why is the game in macosx called "mac" instead of "Bad game"? :0


this game is needing an update

It's a bad game. Thats the reason lmao

(+1)(-7)

this game is a virus, dont download it

(+1)

umm no its not and why

Yah its not

Avg and Avast suck, just disable them Generic Virus don't make a damn difference

It is not a virus I have played all of his games an dI have found out the he is very honest

(-3)

this shit doesn't open,it just black screen and closed

(-3)

this shit doesn't open

How do i reset the game?

funzo

you need to download the itch.io app on your computer for the game to work. if you use windows and maybe mac and linux

(+1)(-3)

You cant open the mac version for me it doesn't work?

(1 edit) (+1)(-1)

someone please help. as soon as i turn on the game, the menu comes for 1 sec and the screen blackens, though the game is still running behind as i can hear its music and the task manager shows it as running. Please help

(+4)(-1)

i mean its called "bad game" lol

lol

dani does not want u to play

this is a good game. as good as my newest game, wich some call bad, some call good.

very bad lmao

This is so bad it's good

this is a bad game

yeet

(1 edit)

10/10 Bad game = Good Game

(+2)(-1)

Its good, and fun, for like 5 minutes. Probably one of those games I would play on break at work, after lunch whilst I have some time or something.. if I had a job.

(1 edit) (-3)

@TheGroggySloth

Im sorry but it was made IN 30 MINUTES right here

https://www.youtube.com/watch?v=vrrR_8USmns

think before you speak

There's nothing wrong with saying it gets boring after a while, all games do that, just some longer than others

(-1)

this game is bad wth

(-2)

me like game

(-2)

actually it don't work

(-2)

so I guess me no like game

(+2)

I think it is 10/10 ngl.

(+2)

0/10, bad game

(+2)(-3)

it was made in 30 minute

Deleted 15 days ago

i just got it

i give it a 6/10,because it's pretty fun! also the music is very cool! :D i have seen your vid

Viewing most recent comments 44 to 83 of 140 · Next page · Previous page · First page · Last page